12.04. Контрольна робота №4. Т.Шевченко, П.Тичина, Є.Гуцало (тестування)

Контрольну роботу виконуємо на окремому аркуші. Записуємо назву роботи, номер завдання, варіант відповіді та відповідь

1. Ліричним є твір:

А) «В бур’янах» (С.Васильченко)

Б) «За сонцем хмаронька пливе…» (Т.Шевченко)

В) «Лось» (Є.Гуцало)

2. Т.Г.Шевченко народився в сім´ї:

А) кріпаків

Б) козаків

В) збіднілих дворян

3. Селянську родину Т.Шевченко описує у вірші:

А) «За сонцем хмаронька пливе…»

Б) «Тече вода з-під явора…»

В) «Садок вишневий коло хати…»

4. Поетичні рядки «Затихло все, тільки дівчата / Та соловейко не затих» узяті з вірша Т.Шевченка:

А) «За сонцем хмаронька пливе…»

Б) «Тече вода з-під явора…»

В) «Садок вишневий коло хати…»

5. Без чого не можуть люди «і нивки зорати»? (Вірш «Не бував ти у наших краях!»)

А) їжі

Б) пісні

В) сліз

6. Поетичні рядки «Мов золото – поколото, / Горить-тремтить ріка, / як музика» узяті з вірша:

А) П.Тичини «Гаї шумлять»

Б) П.Тичини «Блакить мою душу обвіяла»

В) Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»

7. Укажіть, як впливає на ліричного героя звук дзвонів у поезії П.Тичини «Гаї шумлять»:

А) квітують, маюють поля

Б) вони веселять, як на свято

В) вони купають, мов ластівку

8. Укажіть, звідки потрапив лось до заповідника (за оповіданням Є.Гуцала «Лось»):

А) із Канади

Б) із тайги

В) із зоопарку

9. Уособленням добра в оповіданні Є.Гуцала «Лось» є образ:

А) дітей

Б) річки

В) дядька Шпичака

10. Лось із однойменного оповідання Є.Гуцала вже потрапляв у смертельну небезпеку, коли:

А) провалився в болото

Б) за ним у тайзі гналися вовки

В) потрапив у мисливську пастку

11. Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі:

А) прив´язавши за роги до своєї конячини

Б) підклавши йому під черево товсті палиці

В) прорубавши від берега до ополонки доріжку

12. Продовжте речення. Оповідання – це:

А) невеликий прозовий твір про якусь подію з життя одного чи кількох героїв протягом короткого проміжку часу

Б) віршований твір, у якому передаються почуття людини

В) образний вислів, у якому ознаки людини переносяться на неживий предмет чи явище

14.04. Максим Рильський. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»). Завдання. 1. Ознайомитися із основними відомостями про поета (с.212). 2. Прочитати поезію «Дощ» (с.213). 3. Опрацювати презентацію "Максим Рильський. "Дощ...": https://drive.google.com/file/d/1Qu9jY-2GJmoJMAa-Q9vK7ZhY4NKpPY8M/view?usp=sharing

26.04. Григір Тютюнник. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини. Завдання. Опрацювати біографію Г.Тютюнника (с.215). Прочитати оповідання "Дивак" (с.215-221).

28.04. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. Завдання. 1. Опрацювати презентацію: https://drive.google.com/file/d/1Dgas-L2IA5G7MjTf5bOi9AtPGFrQG5GF/view?usp=sharing

2. Виписати у робочі зошити тему, ідею твору та характеристику Олеся (2 та 6 слайди презентації). 3. Виконати 1-3 завдання (підручник, с.221-222)

05.05. М.Вінграновський. «Сіроманець». Захоплива і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Завдання. 1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=T1AaOpLU50A.

2. Опрацювати основні відомості про М.Вінграновського у підручнику (с.223). 3. Прочитати повість «Сіроманець» (с.223-231)

Кiлькiсть переглядiв: 169

Коментарi