13.04. Алегоричність образу коня Шептала. Завдання. 1. Переглянути відео "Характеристика образу коня Шептала, його алегоричність": https://www.youtube.com/watch?v=ATQBjlr1M5Q

2. Опрацювати рубрику "Коли прочитано твір" (с.252-253).

3. Виконати завдання літературної гри "Так чи ні" (письмово у робочих зошитах).

Літературна гра «Так чи ні»

1. Шептало змалку ненавидів табун, гурт і загорожі.

2. Конюх Степан ставився до Шептала, як і до всіх конів.

3. Якщо говорити про роботу, Шептало найбільше любив крутити привід і їздити до міста.

4. Інстинкт білого коня підказав йому, що рано чи пізно люди зломлять його.

5.Шептало не розумів, чому деякі коні на кожному кроці огризаються, показують свій характер, адже цим нічого не досягнеш, крім батога.

6. Коли Степан зненацька вдарив Шептала, того охопив глибокий відчай.

7. На удар хлопчака Шептало не звернув уваги.

8. Шептало упав на траву і сумно задрімав, не відчуваючи дощу, не здригаючись від грому та блискавок.

9. Шепталові вже ніколи не хотілося почути голос злого конюха.

10. Викупавшись у річці, Шептало все ж не став білим конем, як раніше, а залишився брудно-сірим.

11. Кінь був згоден уже, щоб його покарали, аби лише повернутися до стайні.

12. Шептало думав, що головне, щоб він знав про свою білизну, а про чуже око краще лишитися колишнім.

16.04. Ю.Винничук. «Місце для дракона» – повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Завдання. 1.Ознайомитися із біографією Ю.Винничука та оглядом твору «Місце для дракона» (с.254-258). 2. Переглянути буктрейлер до книги: https://www.youtube.com/watch?v=wV-OlEvEA1U

3. Записати у робочі зошити:

Жанр: повість-казка (у творі багато вигадки, але події відбуваються протягом тривалого часу)

Тема: розповідь про незвичайного дракона Грицька, який мріє не руйнувати та нищити, а творити та милуватися красою світу.

Ідея: звеличення благородства, самопожертви, людяності, які перемагають зраду, жорстокі закони і підступність.

4. Прочитати повість-казку (с.258-261)

27.04. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. Завдання. 1.Дочитати повість-казку "Місце для дракона" (с.261-276).

2.Переглянути презентацію: https://drive.google.com/file/d/1iMtdNG308LeXmOSm-vn7Ud476aQXrDgM/view?usp=sharing

3.Виконати 1 завдання, с.276 (охарактеризувати одного героя на вибір).

30.04. Урок позакласного читання №3. Марина і Сергій Дяченки. «Ритуал». Завдання. 1. Переглянути буктрейлер роману "Ритуал": https://www.youtube.com/watch?v=_0gcLmEJzew

2. Ознайомитися із біографіями Марини і Сергія Дяченків та прочитати скорочений виклад роману «Ритуал»: wym-1619507365249

07.05. Урок позакласного читання №4. Марина і Сергій Дяченки. «Ритуал». Завдання. 1. Прочитати та законспектувати у робочі зошити аналіз роману «Ритуал».

Жанр: роман-фентезі

Головні герої роману “Ритуал”:

· Арм-Анн, Арман — людина-дракон, поет. Надзвичайно страждає через свою нездатність убити розумну істоту, що вважає своїм недоліком. Лютий дракон, але людяний.

· Юта — принцеса Верхньої Конти, найстарша із трьох сестер, потворна зовні, прекрасна духовно.

· Вертрана — принцеса Верхньої Конти, середуща із трьох сестер.

· Остін — принц-спадкоємець Контестарії, прекрасний зовні, потворний духовно.

· Май — принцеса Верхньої Конти, наймолодша із трьох сестер.

· Олівія — принцеса Акмалії.

· Контестар XXXIX — король Контестарії, батько Остіна.

· Юкка — морське чудовисько, одвічний ворог драконів.

· Той, Хто Дивився зі Скелі — древня, мудра і могутня істота.

Ідея роману “Ритуал” : почуття кохання перемагає будь-які перешкоди на своєму шляху.

Головна думка: головне не зовнішній вигляд, а душевна краса і чистота.

Кiлькiсть переглядiв: 211

Коментарi