18.03.2020 Контроль знань з теми «Основні класи неорганічних сполук». Самостійна робота. Завдання: виконати завдання з документа. Контроль знань з теми «Основні класи неорганічних сполук».

18.03.2020 Фізичні властивості кислот. Хімічні властивості кислот:дія на індикатори, взаємодія з металами Ряд активності металів. Реакції заміщення. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Завдання: переглянути відеоматеріал до теми уроку за посиланням: https://youtu.be/vJRH5GNTkE8. Читати параграф 30, виконати письмово №235-240 ст. 168

01.04.2020 Хімічні властивості кислот:, взаємодія з основними оксидами, основами, солями. Реакції обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Завдання: повторити параграф 30. Переглянути відеоматеріал до теми уроку:https://youtu.be/FO36nUEPE9U. Написати інформаційний конспект з документа Microsoft Office Word та виконати самостійну роботу з нього за варіантами (варіант на вибір). Інтерактивні вправи: https://learningapps.org/5277827

01.04.2020 Розв’язування розрахункових задач. Завдання: читати параграф 28, виконати письмово № 215-219 ст.152

08.04.2020 Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). Завдання: переглянути відеоурок https://youtu.be/pkOPKunmANc. Читати параграф 31, виконати письмово № 246-249 ст.174. Виписати терміни з інформаційного конспекта. Тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/amfoterni-oksidi-i-gidroksidi-53151.html

08.04.2020 Розв’язування розрахункових задач. Завдання: повторити параграф 28, виконати письмово завдання з документа Microsoft Office Word.

15.04.2020 Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами. Завдання: переглянути відеоматеріал до теми уроку за посиланням: https://youtu.be/ljXubEHu5jI. Читати параграф 32, виконати письмово №254-258 ст.181. Тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/soli-21257.html

15.04.2020 Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з лугами, іншими солями. Завдання: переглянути відеоматеріал до теми уроку за посиланням: https://youtu.be/ljXubEHu5jI.Переглянути лабораторні досліди № 5, 6 за посиланням: https://youtu.be/oP7aJm3Donk. Тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/fizichni-ta-himichni-vlastivosti-soley-143151.html

22.04.2020 Розв’язування розрахункових задач. Завдання: переглянути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/yDHTs6lwdf4. Виконати завдання з документа Microsoft Office Word.

22.04.2020 Практична робота №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. Завдання: Виконати практичну роботу № 2 за інструктивною карткою та переглядом відео проведення дослідів: 1)Взаємодія хлоридної кислоти з кальцій карбонатом https://cutt.ly/YyyXhTM 2)Взаємодія вуглекислого газу з вапняною водою https://cutt.ly/ByyXIPi 3) Взаємодія хлоридної кислоти з порошком заліза https://cutt.ly/wyyCtPp (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію заліза). 4) Взаємодія ферум (ІІІ) хлориду з розчином лугу https://cutt.ly/myyCKZS 5) Взаємодія ферум (ІІІ) гідроксиду з розчином хлоридної кислоти https://cutt.ly/iyyC5Ih 6) Взаємодія натрій хлориду з арґентум (І) нітратом https://cutt.ly/2yyVUBW (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію натрій хлориду). 7) Взаємодія натрій ортофосфату з арґентум (І) нітратом https://cutt.ly/xyyV3bN (у відео звертайте увагу тільки на взаємодію натрій хлориду). 8) Взаємодія розчинукальцій хлориду з розчином натрій карбонату https://cutt.ly/iyy0lQ8 (у відео звертайте увагу тільки на першу пробірку. У спостереженнях запишіть два рівняння).

29.04.2020 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Завдання: читати параграф 38, виконати письмово № 306-310 ст. 211

29.04.2020 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Завдання: переглянути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/t0q0n92QP7o. Тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-genetichniy-zvyazok-8612.html

06.05.2020 Розв’язування експериментальних задач. Завдання: Переглянути відеоурок за посиланням: ttps://youtu.be/X1fYlEmor8Y

06.05.2020 Практична робота №3. Розв’язування експериментальних задач. Завдання: виконати практичну роботу за інструктивною карткою, переглянути відеоматеріал до теми уроку за посиланням: https://youtu.be/dZBotta8IM0

13.05.2020 Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Завдання: читати параграф 39. Виконати письмово № 320-323 ст.221

13.05.2020 Вплив оксидів, кислот, основ і середніх солей на довкілля і здоров’я людини. Завдання: Тестові завдання:https://naurok.com.ua/test/poshirenist-u-prirodi-ta-vikoristannya-oksidiv-kislot-osnov-i-serednih-soley-vpliv-na-dovkillya-i-zdorov-ya-lyudini-332147.html. Підготувати повідомлення ( на вибір одну тему): 1) Вплив кислот на здоров’я людини; 2) Вплив кислот на довкілля; 3) Вплив оксидів на здоров’я людини; 4) Вплив оксидів на довкілля; 5) Вплив солей на здоров’я людини; 6) Вплив солей на довкілля.

20.05.2020 Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук». Завдання: читати параграф 37. Виконати письмово № 296-301 ст. 207.

20.05.2020 Контроль знань з теми «Основні класи неорганічних сполук». Контрольна робота. Завдання: виконати письмово контрольну роботу з документа Microsoft Office Word.

27.05.2020 узагальнення знань за ІІ семестр. Завдання: повторити параграф 23-32. Виконати завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/tematichne-ocinyuvannya-neorganichni-klasi-rechovin-ta-h-vlastivosti-525061.html

27.05.2020 Підсумковий урок. Завдання: повторити параграф 33-39. Виконати завдання: https://naurok.com.ua/test/8-klas-osnovni-klasi-neorganichnih-rechovin-520602.html

Кiлькiсть переглядiв: 333

Коментарi